Some of my favourite bussiness

15.9.09

Oh YES I can!

Vanmorgen moest ik op voor mijn brommercertificaat. Ontzettend spannend! Ik had echt behoorlijk de zenuwen..
Na een half uur (!) wachten begon het examen en ik was zó bang. Ik ging de vragen tellen waarover ik twijfelde - het werden er al snel meer dan het maximaal toegestane fouten. Ik besloot toen ik op de helft van het examen zat, dat ik het gewoon over zou doen. Ik dacht dat ik gewoon gezakt was, klaar. Dan maar nog eens overnieuw, dan maar nog een keer 35 euro dokken...
Na het examen moesten we 5 (zenuwslopende) minuten wacht en toen kwam het moment van de waarheid...
IK BEN GESLAAGD! Dat geloof je toch niet? 6 fouten zijn toegestaan, ik had er 5. ik ben ZO blij!
Als cadeautje van mijn moeder kreeg ik de (American!!) Holy Bible Vogue - September Issue! Een prachtexemplaar, ik geef er niks om dat de oktober versie ook in de winkels ligt, ik ben hier blij mee - thank you mom!

( oh enn, met dank aan mijn gewiebel kreeg ik geen scherpe foto's.. Ik moet een STA-STIL-cursus doen geloof ik.)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Today I passed my exam! Now I'm allowed to drive a moped! I'm soooo happy!
Actually, It's the first only-allowed-for-16-year-olds-thing that I've done since my sweet sixteen!
My mom bought The American Vogue - September Issue as a gift :) How sweet! Thank you mom!
Thanks to my moving: now I don't have sharp pics.. haha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten