Some of my favourite bussiness

18.9.09

PRINTED LEGS

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Deze legging heb ik van mijn moeder gekregen. Mijn vader zou zich waarschijlijk kapot lachen, als hij wist dat ik een legging aan had met zo'n print erop. Ik heb hem op vakantie gesmeeeeekt om zo'n legging te mogen passen, maar hij verklaarde me voor gek. Waarom?!

Wél heeft mijn vader me aan een denim blouse geholpen. Er zit een of ander lelijk logo op, dus die haal ik eraf. Ik denk dat er een lelijke plek over blijft, maar ik koop zo'n bloemen-broche van de H&M om dat te 'coveren'.


en.. thank god it's friday.
Ik heb echt een rotweek achter de rug en ben doodop. Het liefst zou ik in mijn pyjama met een kop thee voor de tv kruipen en de rest van de dag níks doen.
Misschien ga ik dat maar eens doen.. Zo'n slecht plan is het niet!



+ In English:
thank god it's friday! this weekend was really exhausting, so i'm soooo glad it's finally over!
Few days ago I as wearing this legging.. I'm happy for not seeing my dad that day, because he would totally laugh his ass of if he'd have seen me. He hates all sorts of leopard prints - I actually love it..

I'm off, going to do totally nothing tonight I think..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten