Some of my favourite bussiness

9.9.09

Bloglovin'

Some random pictures:

Follow my blog with bloglovin

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I love bloglovin'! Het is zo handig te gebruiken, veel gemakkelijker dan het zelf proberen te volgen van je favoriete blogs. Ik stem voor!
Vandaag weer een tweede dag les gevolgd - nu al ontzettend veel huiswerk opgekregen.
Het gewone leven is weer begonnen, het vakantie gevoel alweer verdwenen.

Stiekem heb ik steeds meer zin in de herfst. Geef mij maar kou, dan weet ik weer een beetje wat ik aan moet doen. Die zomerkleren hoeven niet meer zo nodig van mij..

Zal misschien nog een foto maken van mijn outfit vandaag, hangt er vanaf of ik tijd heb (en of ik het niet vergeet)

xxx

I love bloglovin'! It's so simple to use & very handy!
Lessons are started for two days now but it feels already like forever.. It's becoming boring again - oh, I should feel ashamed that I feel like that..

maybe I'll post an outfit today, but it depends on my memmory (I think I won't remember it). I also have nothing to ware. I want fallclothes :(

1 opmerking:

  1. Hey kirsten, i made an blogspot blog but i dont know how to post pictures in a bigger size.
    can u help me? xx

    BeantwoordenVerwijderen